QUAN ACABARA TOT AIXÓ
Hola mira doncs jo ja fa un temps em vaig enfadar amb una nena, perque un dia que vaig anar a dormir a casa d'una de les meves millors amigues doncs ella no la va convidar ja que no es queien del tot be i jo i ella tampoc teniem gaire bona relació perque ens haviem enfadat abans de tot aixó, la questió es que ella va anar a domrir a casa d'una altra nena llavors nosaltres vam penjar unes fotos nostres als estats de whatsapp ja que una nena no tenia instagram, bueno i doncs l'altre nena ho va veure i va començar a dir que erem unes falses i noseque mes pro insultant-nos, llavors jo per aclarir-ho li vaig voler preguntar que perque ho havia dit i ella em va sortir dient que jo perque li havia dit a tothom que ella va estar sortint amb un nen, el problema es que aixo no era veritat ja que nomes li vaig explicar a 4 persones ja que estaven preocupades per una cosa que va posar de nota. Llavors tot aixo ja va passar i ara fa 4 setmanes em van afegir a un grup i doncs vem enviar molts missatges i ens van fer fora del grup i en van crear un altre per tal de que jo i una altra nena no estiguessim i bueno doncs els meus amics li van anar a dir aquesta nena si els podia afegir en el grup ja que els havien tret per no fer res i ella va anar de maja dient que si i noseque, llavors al sortir del local on estavem ella ens va començar a criticar i a dir que li portem anys fent la vida impossible quan en realitat ens coneix de fa un any i ens vam enfadar a l'agost osigui que s'ho va inventar. Bueno la qüestio es que al cap d'un temps ella va parlar amb alguns monitors i aquests com que era aquella nena ens van convocar a una reunio per parlar del que havia passat, el problema esque despres vam voler parlar un altre cop amb les monitores ja que voliem aclarir les coses i una ens va dir que elles no sabien gestionar aquestes situacions i que parlaria amb una amiga seva que pel que vaig entendre es psicologa per haver si ens pot ajudar. El problema esque ja estic cansada d'aquest tema ja que porta un any arrosegant-se i no es pot arreglar perque apart de tot el que he explicat encara ha fet mes coses llavors tampoc se que fer per intentar-ho aturar ja.
Laura Centellas

Hola consultora!
Primer de tot, moltes gràcies per escriure’ns! Em sap greu el que estàs passant, segurament estiguis cansada de aquesta situació i estigui sent difícil ja que veig que totes dues parts sentiu que ho esteu passant malament. Pel que ens expliques, les monitores us estan ajudant a gestionar aquesta situació. A vegades ens agradaria que els problemes desapareixessin de seguida i no hi haguéssim de conviure, però les coses es poden complicar i necessitar que algú ens ajudin. Et diria que confiessis en el criteri dels adults de confiança que tens al voltant i que parlis amb les teves monitores perquè us segueixin acompanyant en aquest procés, ja que elles segurament siguin qui millor pugui mediar aquesta situació.
Penso que hi ha molts matisos de aquesta història en els que segurament hi hagi dues opinions diferents o dues vivències diferents, i és necessari que us escolteu mútuament i comprengueu com us heu sentit els uns i els altres per poder seguir endavant.
T’envio una abraçada molt gran!
Espero haver-te pogut ajudar!
La Laura Centellas