ES TANT IMPORTANT COM EM PENSO??
Hola, doncs mira jo ara ja fara un any em vaig enfadar molt amb una nena ja que molt cops m'obligava a fer coses que jo no volia, pro o nomes aixo sino que em posava la cama per sobre de manera que no em sentia comode, inclus un dia a la nit em va abraçar com si estiguessim sortint i jo em sentia immobilitzada ja que casi no em podia moure apart no acabo de saber si em va arribar a tocar els pits o la vagina ja que tenia les mans molt aprop pro unltimament que hi estic pensant molt m'hen he anat enrecordant de que no nomes feia aixo sino em prossionava perque dormis al seu costat per tal de que ella em pogues abraçar i posar-me la cama per sobre tota la nit de manera que no em sentia comode al seu costat pro jo no era capaç de dir-li el que realment sentia ja que tenia por de que s'enfades amb mi i tot,. pro aixo no s'acaba aqui sino que hi havien cops que m'obligava a quedar-me amb ella a una habitacio apart de la resta de gent amb ella, que m'agafava de la ma com si estiguessim sortint... I ultimament m'estic començant a preguntar si aquestes accions es podrien dencunciar ja que em tocava i em feia coses sense el meu concentiment.
Laura Centellas

Hola consultora!
Moltes gràcies per esciure’ns! El que sents és vàlid, pots sentir-te confusa si hi ha certes conductes o accions de la teva companya que no et van fer sentir còmode. Entenc que ara no tens relació amb aquesta nena i aquestes coses ja no passen, però és natural que et facis preguntes entorn al que va passar. Has provar de parlar amb un adult de confiança perquè t’ajudi a definir el que vas sentir? Segurament és una bona opció perquè algú et guii al posar-hi paraules.
També t’adjunto un link del servei del teu territori que et podria ajudar a definir el que ens expliques si et fa falta:
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas