Xip ...
Para no quedar embarazada me pusieron un xip, lo pusieron el 2023 y ya me caduca y el martes q viene me lo sacan y me quieren poner otro y yo no quiero, me quiero quedar embarazada
Laura Centellas

Hola,
No tenim gaire clar a quin mètode anticonceptiu et refereixes quan parles d’un "xip". Pel que expliques, pensem que podria tractar-se de l’implant subdèrmic, una petita vareta flexible que s’insereix sota la pell i que té una eficàcia d’entre tres i cinc anys.
Si expliques que ara ja no te’l vols tornar a posar, pels motius que siguin, tens tot el dret a decidir-ho així. Ets major d’edat i és únicament decisió teva el que vols fer amb el teu cos i amb la teva salut reproductiva. No acabem d’entendre a qui et refereixes quan dius que et volen posar un altre implant, però sigui qui sigui, ningú no té dret a obligar-te ni a pressionar-te perquè utilitzis un mètode anticonceptiu que no vols.
Si ens vols fer una altra consulta amb una mica més d’informació sobre la teva situació, et podrem orientar millor, acompanyar-te i explicar-te quins recursos o serveis et poden ajudar en aquest procés.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas