Anorexia
Hola, vaig estar un any i mig amb anorexia, no molt forta, la meva obssessio encara no ha marxat, ja que penso que estic molt gorda i ames mhi veig al mirall, peso 46, medeixo 165 i tinc 15(casi16) anys. Em vaig arribar a tallar i intentar suicidarme! La vritat es que sovint penso amb morir! Ara ia tornava a menjar, pro sempre intento menjar el minim possible, i sempre que puc mintento saltar apats. Em peso el maxim de vegades al dia que puc, no passa un sol dia a la setmana que no mhagi pesat! Pot ser que estigui recaient una altre vegada? Tota jo faig fastic fiscament i la meva vida tambe!! Ajudam siuplau
Sara Bujalance

Hola pinky22! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que expliques sé que ho estàs passant molt malament. Per tot el que dius sembla que estàs patint un trastorn de la conducta alimentària. La persona que pateix un trastorn d'aquest tipus pateix moltíssim fins que no se'n cura. És molt important que demanis ajuda als teus pares. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és imprescindible que ho facis. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares volen saber les coses que et passen per poder ajudar-te. Parla amb ells perquè és molt important que t'ajudin com necessites. Et mereixes ser feliç i la manera d'aconseguir-ho és demanant ajuda als pares. Si veus que cara a cara et costa, pots provar d'escriure'ls una carta o ensenyar-los la consulta que m'has enviat, quan ho hagis fet t'hauràs tret un pes de sobre. Molts ànims i molts petons!! Si necessites quelcom més em pots trobar a sbujalance@acab.org també.