Buuf
Hola, jo estic molt delgadeta pero tinc la panja com partida en dos, es a dir, la part de sota les costelles mes adins que la de sota.El problema es que jo menjo molt i vull tenir el ventre pla i no se com fer-ho :(.
Gràcies un petó.
Sara Bujalance

Hola! La forma que descrius de la teva panxa és la forma normal i natural de les panxes en general, la part que queda a sota del melic acostuma a ser més "rodona" i més cap a fora (pensa que a les revistes i televisió la panxa de les models té photoshop). De totes maneres, per evitar que la panxa s'infli és important menjar de tot, variat, equilibrat i prendre fibra suficient (a vegades la panxa s'infla per no menjar prou fibra). Els aliments rics en fibra són: fruites, verdures, pa, cereals, pastes i arròs integrals, llegums, fruits secs i l'oli d'oliva també ajuda. Molts petons!!