Es necesari el condo?
Hola! Primer de tot dir que m'encanta la pagina, sobretot l'apartat de sexualitat. Esta molt be que hi hagui un apartat per a joves on puguin fer preguntes anonimes i que una especialista pugui respondre. Be, la meva consulta era preguntar si fa falta el condo. Estic amb un noi (som dos homosexuals) i els dos som verges. Mai hem fet res a part de liarnos amb altres nois... Aixi que cap dels dos tenim cap enfermetat de TS... Be, si em poguesiu respondre quan anavs millor... MOLTES GRACIES!
IESP

Hola Adrii btk!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta! M'alegro que t'agradi la pàgina, la veritat és que és molt útil!
Mira, el cert és que sempre és millor utilitzar el condó! :)
En el vostre cas no hi ha risc d'embaràs, però sí d'infeccions. El primer pas és fer-vos tots dos una analítica de sang per saber que realment no teniu cap infecció que us pugueu passar.
Si sou una parella estable i no teniu relacions amb ningú més, el preservatiu no seria tant important clar. Però sempre i quan és donin aquestes circumstàncies, ja que si algú té relacions amb més persones i no utilitza el preservatiu, després li podria passar una infecció a l'altre. El problema és que ningú pot garantir aquesta fidelitat al 100%, oi? Per això és recomanable utilitzar-lo sempre!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat