Problemes amb el físic
Hola,
Soc un noi de 14 anys, faig waterpolo cinc dies a la setmana i partit dissabtes o diumenges. També faig abdominals cada día sens falta, entre 300 i 400.. El problema és que no em surten els abdominals, ni es defineixen i ja porto tres setmanas amb una rutina una mica dura. Els menjars els faigs tots excepte alguns dies els sopars i no pico entre hores. No em veig bé, tinc el "michelin". ¿Qué puc fer?. Perdo per les faltes, no parlo català sovint.
Sara Bujalance

Hola jonxir! Pensa que no és tan fàcil que surtin els abdominals, molts nois que surten a la televisió o les revistes en tenen perquè porten photoshop. A més, amb 14 anys el teu cos encara està passant de nen a home, de manera que et queden molts anys per davant per a que el teu cos maduri, i es torni més fort i masculí. Tingues una mica de paciència i ja veuràs com el teu cos anirà canviant, sobretot si continues fent tant d'esport. I, molt important, no t'obsessionis, no cal que facis aquest "tute" d'abdominals si ja fas waterpolo 6 dies a la setmana. Només cal que mengis de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), que continuis fent waterpolo i que tinguis un mica de paciència, ja veuràs com el teu cos anirà creixent i madurant. Molts petons!!