problema
hola mira fa pocs dies, que no paru de buscar per internet xxx i sexe etc i ns si mestic tornan obsesiba o es que tinc les hormones alterades?!! gracies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Bé, durant l'adolescència, els canvis hormonals són tan bruscos que és normal que tinguis interés per la sexualitat i molt desig.
Hem de recordar que mirar pornografia és legal a partir dels 18 anys perquè s'entén que la persona ha de ser madura per tal d'entendre aquest tipus de videos (que no reflexen la realitat)
Series obsessiva si en miressis tant de temps, que deixessis de fer altres coses importants! Tot en excés és dolent, clar. Si la teva vida continua com sempre, llavors no hi hauria cap obsessió (nosaltres en diem: addicció a la pornografia)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat