Ajuda plis plis
Holi! avui he estat amb el meu novio, me l'estimo infinitats, estavem a punt de fer-ho però m'he tirat enrere perque em fa por que es trenqui el condo o alguna cosa... em podeu ajudar please merciii
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És normal estar nerviosa, i és normal que en un moment donat et fessis enrere, no és res dolent, simplement en aquell moment devies sentir que no volies, al marge de la por a que es trenqui el preservatiu.
Quan decideixis tenir relacions sexuals amb penetració, i això ho has de decidir tu...si es trenca el preservatiu sempre teniu el recurs de la pastilla del dia després, coma recurs d'emergència.
Per aquest motiu si voleu tenir relacions sexuals amb penetració tu hi has d'estar d'acord i segura i no fer-ho per possibles pressions externes a tu.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL