SIUSPLAU, orgasme!! CONTESTEUU
Hola, he provat de tot però quan em masturbo no arribo mai a l'orgasme! He provat de tot, dits, acaronar... Però no puc. Ajuda, siusplau, on he de tocar i on és exactement el clitoris?? Per cert sóc noia,
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Potser hauríem de començar pel principi... com són els teus genitals? Els coneixes?
Et proposem un exercici: Busca una imatge per internet dels genitals femenins amb indicacions d'on és cada zona i amb el dibuix al costat mira't els teus genitals a través d'un mirall. Localitza les zones del dibuix en els teus genitals.
Un cop localitzades ja sabràs on està el clítoris i ja sabràs on pots acaronar. Intenta centrar-te en les sensacions i no en aconseguir un orgasme....per arribar al punt màxim de plaer has d'omplir-te de paciència i gaudir de cada sensació.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL