Qüestió de tamany
Soc un adolescent de 16 i el meu penis fa uns 15 cm de llarg en erecció, pot créixer més? i com ho podria fer per que cresqués?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Probablement encara es desenvoluparà una mica més però si no ho fes... per què hauria de créixer més?
Pensa que la mitjana màxima de la mesura de la vagina és aproximadament d'uns 13/15 centrímetres. Si el penis és massa més gran pot generar dolor ja que toparà amb el coll de l'úter i no a totes les noies els agrada, més aviat els genera molèstia.
Per tant, el més important és acceptar el propi cos, tal i com és! A més a mes, la mitjana catalana és de 13 cm en erecció i es considera normal a partir de 8 cm en erecció.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL