No noto res, com dir-li..
Hola! La qüestió es que no noto absolutament res cuan ho faig amb un noi (no som parella.., veig que ell si que nota i aixó també fa que m'exiti més. Se que el punt clau x a la noies es el clitoris pero no se com dir-li o fe-ho notar que el nostre punt G es allà. Hem fa vergonya dir-li pq portem molt quedan. O quies postures anirien bé pq jo mateixa hem toqui?
Moltes gràcies:)
IESP

Hola Nerea!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte al que expliques, t'he de dir que tens tota la raó quan dius que el punt clau per les noies és el clítoris: aquest és la part més erògena i sensible de les dones, i és el que pot facilitar arribar a l'orgasme. A part, a l'interior de la vagina, hi ha una zona que s'infla quan la noia està excitada i que pot resultar molt agradable: el punt G (que és diferent al clítoris). Segurament, aquest noi amb el que quedes, agrairà que li expliquis tot això, ja que del contrari és com si estigués vivint una mentida, oi? Si ja teniu confiança, és un bon moment per dir-li que t'agradaria provar a estimular altres zones (com el teu clítoris), i li descrius la importància que té en la teva sexualitat. I el pots estimular en totes aquelles postures on tinguis una mà lliure, i els cossos no estiguin molt "enganxats": per exemple, si tu et poses a sobre d'ell, amb l'esquena lleugerament tirada cap enrere (tindràs accés fàcil al clítoris).
Espero haver estat d’ajuda Nerea!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat