Haig d'aprimar? Diuen que estic prima però no crec...
Tinc 13 anys aquest any faré 14. Ja fa un temps, des de l'estiu passat, que em veig unes cuixes molt grasses i quan me les miro a l'espill em veig com si fosi cel·lulitis. He fet de tot per aprimarles però no funciona. He fet dieta, molt d'esport... però no ha donat resultat. A part, també, a la zona on tinc els pantalons (cintura) tinc com si em sortís la xixa :$ I de la panxa... doncs si me la miro a l'espill no me la veig grassa però quan me la miro jo o quan estic asseguda em veig un mun de grassa.
Medeixo 1,67 i peso 61. M'agradaria pesar al menys uns 55kg.
He d'aprimar? Que puc fer per tenir unes cames mes primes?
Sara Bujalance

Hola! Queda't tranquil·la perquè no has d'aprimar res! Estàs bé! No aprimes perquè el teu cos no necessita aprimar, si baixessis a 55 quilos seria molt perjudicial per la teva salut!!. Les úniques pautes que has de fer per mantenir un bon pes (com el que tens) és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Si vols treballar cul i cames en concret, fes bicicleta o step, que t'anirà molt bé. Pel que fa a la cel·lulitis, pensa que és quelcom natural i normal del cos de la dona. Surt perquè té molt a veure amb el fet de ser dona i tenir hormones femenines. En la dona és tan normal tenir cel·lulitis com en el home tenir pèl i barba. Pel que fa a la "xixa" a la part de la cintura, això passa perquè els pantalons que estan de moda avui dia són baixos de cintura i això apreta la forma natural de la dona, que suposa tenir més caderes i cuixes. Això s'arreglaria portant pantalons amb la cintura més alta. Molts petons!!