contesteeu si us plau!:)
hoola:), doncs mira et volia fer una pregunta, perquè no sé si estic una mica obsessionada o no sé, però tinc un problema, que, què puc fer per estar més prima i no vull anar a cap metge ni res d'això, no sé,vull saber un mètode tipo, que només menji xocolata 1 cop cada setmana i coses aixi i tampoc no faig esport, hi ha algun esport que es pugui fer. casa? tipo de moure les cames o algo aixi. Gràcies espero que contesteu ràpid:)))
Sara Bujalance

Hola! No cal que facis cap dieta en concret. A més, per fer-la hauries d'anar a un metge per a que te la fes "a mida". El que sí has de fer és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar a cole, dinar, berenar i sopar), i fer esport habitualment. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé. L'esport que pots fer a casa són sèries de flexions, abdominals, sentadilles i estiraments. Pel que fa a la xocolata i aliments per l'estil, en pots menjar tranquil·lament de tant en tant, un parell de cops a la setmana, per exemple. El que no és recomanable és menjar-ne molt i cada dia. I, sobretot, no t'obsessionis! Quan ens obsessionem amb el físic mai el trobem prou bé. Molts petons!!