regla
Hola, tinc 13 anys i encara no tinc la regla, estic preocupada a totes de les de la meva classe ja la tenen, fins i tot la meva germana petita que té 11 anys. A vegades em dóna vergonya dir que no tinc la regla.
IESP

Hola!!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La veritat és que és normal que una noia de 13 anys encara no tingui la regla, ja que pot venir als 16, als 17... Segurament, no totes les noies que coneixes ja la tenen, i les que encara no els ha arribat potser també ho viuen amb vergonya com tu i no ho diuen. Et demanaria que no et preocupessis, ja que a la teva edat és molt normal no tenir la regla, i segurament et vindrà quan menys ho esperis! Si passa el temps i et segueix preocupant, no dubtis en visitar al metge per a que et doni la seva opinió (poden fer una anàlisi, tenen el teu historial mèdic, etc)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé @hln_galehttp://www.facebook.com/helenagale.psicologa
" rel="nofollow">www.facebook.com/helenagale.psicologa http://www.consultajove.cat
" rel="nofollow">www.consultajove.cat