Primera vegada.. (urgent)
Hola! Tinc 15 anys i estic amb un noi de 16, no l'he vist en persona, només per fotos, però tinc amigues en comú. Sempre em parla de sexe, es a dir, em diu que si ens masturbem junts (pel whatsapp), que quan ens veiem em vol fer de tot des de fer-me petons al coll fins a "menjar-me" les meves parts íntimes i que quan ja portem uns mesos que vol que perdi la virginitat amb ell (ell no es verge, jo si). Jo la veritat es que tinc ganes de perdre-la però no se com començar ni com fer-ho.. vol quedar un dia per anar al cinema i veure una pel·lícula, m'ha dit que potser si es posa molt caxondo ens anirem al lavabo i allà em faria de tot.. a mi no em faria res, però tinc molta vergonya de quedar amb ell a soles però no vull portar a ningú i també tinc vergonya per que no sabria com actuar!
Necessito ajuda i consells sisplau!!!!!!!!!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Entenc perfectemanet que et faci vergonya, ja que encara no us heu vist en persona!
Una cosa és que parleu en un "to pujat" pel WhatsApp i l'altra és que hagueu de tenir relacions sexuals de veritat el primer cop que quedeu. Recorda que el fet que ens agradi algú, no vol dir que vulguem tenir relacions tan ràpid, ja que potser necessitem certa confiança, no?
Et diria que ho parlis amb ell tranquil·lament, i que sàpiga que també tens ganes de coneixer-lo com a persona. Està clar que si la teva primera vegada ha de ser amb ell, el millor és que en parleu i puguis treure't dubtes, no? La vergonya es perd quan fem allò que realment desitgem i estem segurs del que volem :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat