Dubte..
Fa temps que se que estic enamorada d'una amiga meva. A mi mai m'han agradat les noies pero amb ella es diferent i mai he tancat la porta a l'homosexualitat. Li he comentat que m'agradava una noia pero per suposat no s'imagina ni per casualitat que es ella. Esta clar que no la vull perdre com a amiga per aixo mateix no se si dir-li o deixar-ho córrer, ja que si em digues que ella dent el mateix perfecte pero si no seria molt incòmode veure-la cada dia a classe o quan quedem amb altes amics. Que faig??
IESP

Hola Laura!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Si t'hi fixes, això que et passa és independent de ser homosexual o heterosexual! Quan ens agrada algú, sempre hi ha aquella por a que l'altre no senti el mateix, i que ens digui que no.
Et diria que, abans de tot, intentis tenir clars els teus sentiments. Si veus que t'agrada de veritat, llavors el millor seria dir-li, i no estar explicant-li coses com si es tractés d'una altra noia (sinó podria sentir que l'estaves enganyant).
I pensa que si et diu que no, no s'acaba el món! A tothom li han dit que no alguna vegada, perquè és molt difícil que l'amor sigui correspost sempre oi? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat