He d'aprimar??
Holaa!! Mira tinc 12 anys i medeixo 1'58 i peso entre 48 i 49 (si em passo amb les xuxes 50 jejeje)
Creus que estic be? em falta pes? o em sobra?
Estic bé l'unic es que tinc panxeta :D
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, pots estar tranquil·la i quedar-te contenta amb el teu cos. Recorda que per mantenir un bon pes i un bon estat de salut és important menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Pel que fa les xuxes, em podem menjar de tant en tant perfectament, l'únic que no és recomanable abusar-ne menjant-ne moltes molt sovint. I per la panxeta, tingues paciència, encara ets joveneta, ja veuràs com a mida que vas creixent el teu cos va madurant, de manera que la cintura s'afinarà i perdràs la panxeta típica dels nens i nenes petits. Molts petons!!