MASTURBACIÓ.
Sóc una noia de 13 anys i just fa uns mesos que he començat a masturbar-me amb un coixí entre les cames. Lo meu consisteix en colocarme un coixí entre les cames i apretar-me contra ell... Sento pessigolles, però res més. M'agradaría saber més formes de fer-ho sense introduirme res, perquè em fa por de fer-me mal o algo... Una altra cosa, després de masturbar-me em sento bruta i penso que el que faig està malament.. ajuda si us plau! Petons<3
IESP

Hola Scar!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, el primer que has de saber és que masturbar-se NO és cap cosa dolenta, al contrari. És una pràctica natural i habitual, i serveix per sentir plaer i per coneixer-se una mateixa.
El que expliques del coixí, també és molt habitual, ja que estàs estimulant el CLÍTORIS, que és l'òrgan més erògen de les noies. No cal que t'introdueixis res dins la vagina, ja que aquesta no té tanta sensibilitat i no dóna el plaer que ofereix el clítoris.
Segurament, si et segueixes estimulant i et deixes portar (sense pensar que estàs fent una cosa dolenta), podràs arribar a sentir molt plaer i l'orgasme. Però si estàs preocupada o et sents malament pel que fas, és normal que no passis de les "pessigolles", ja que el primer que necessitem és que el nostre CERVELL estigui d'acord amb allò que fem :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat