Nose perdre pes
hola! estic desesperada tio! fa mes d'un mes que em vull aprimar i menjar mes be però no puc... tothom em diu que no estic gorda pero io no em sentu be i a final de curs anirem a la platja i em fa vergonya anar amb bikini. faig bastant esport (vaig a correr una hora, vaig caminant a angles,...) però despres em gastu els diners amb kitkats xuxes,... i nose com fermo. sisplau ajudam amb com puc aprimarme!!
Sara Bujalance

Hola xemi pemi! Gràcies per compartir amb mi la teva consulta! Les úniques coses que has de fer per estar bé de pes són menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), suficient (sense quedar-te amb gana, ja que si passes gana el cos "aprèn" a engreixar), repartit en 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), i fer esport, com ja en fas. A part d'això no cal que facis res més i a l'estiu el bikini et quedarà bé. Pel que fa als kitkats, xocolates, xuxes, etc. són aliments que pots menjar perfectament de tant en tant, el que no és convenient és menjar-ne molt cada dia. Prova a dur-te una peça de fruita a sobre, o un entrepà, i així no et caldrà anar a comprar-ne. I, sobretot, no t'obsessionis amb aquest tema, totes les persones tenim dret a ser felices tinguem el físic que tinguem. Si a algú no li agrada com et queda el bikini, que no miri! El teu cos és cosa teva i de ningú més. Molts petons!!