regla moooolt irregular
Hola, sempre he tingut la regla molt irregular, em ve cada 2 mesos, 3, 1 i mig... Abans pensava que era normal, quan fa poc que tens la regla molts cops és irregular, però ara ja fa casi 2 anys que em va venir per primer cop i segueixo igual.
La regla mai m'ha fet gens de mal, però és una merda això de no tenir ni idea de quan em vindrà, perquè si ho sabés doncs ja vas preparada, però a mi em ve sempre quan menys m'ho espero. I quan em ve perdo moltíssim.
És normal tenir-la tan irregular? Que puc fer perquè ho sigui menys? I sinó, hi ha alguna manera de saber quan m'ha de venir?
Moltes gràcies.
IESP

Hola PerdonaSiEtDicAmor!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Respecte a la teva pregunta, el cert és que és habitual que la regla sigiu tan irregular, sobretot els primers 3 anys. La teva situació és molt incòmoda com tu dius, però també molt freqüent! Només hi ha una manera de regular-la, però ho ha de valorar un metge, ja que implica prendre's uns medicaments. Així, et diria que ho comentessis amb la teva mare o el teu pare, i pogueu visitar el metge i decideixi quin tractament pots seguir, d'acord?
I recorda que d'aquí un temps, la regla segurament acabarà regulant-se i sent més previsible ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat