La primera vegada:$
Hola!
Per començar, m'agradaria ser anònima.
Tinc 14 anys i bé, em sento preparada per tenir relacions sexuals. El problema és que tinc bastants dubtes:
- Què és el petting?
- Com fer que la parella es corri fent-li una "paja"?(ho he provat vegades però no es corre)
- Em farà mal la penetració?
- Com puc fer per que m'entri?
Si us plau responeu-me.
Moltes gàcies:*
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Pel que veig, tens encara molts dubtes, de manera que et diria: estàs segura que ja estàs preparada? Quan volem córrer en temes de sexualitat, no sol sortir gaire bé, ja que fem coses per les que no estem preparats.
Et responc al que consultes:
- El petting és totes aquelles pràctiques sexuals que no inclouen la penetració: caricies, petons, masturbació, etc.
- Si es mastruba a un noi i està excitat, el normal és que acabi ejaculant. Si no s'aconseguiex, és potser perquè no estava gaudint del tot: per nervis, por, inseguretat....
- La penentració fa mal si la noia no està relaxada i confiada, ja que la musculatura de la vagina no està relaxada.
- Per a que entri el penis, és important que el CERVELL estigui d'acord amb allò que estem fent: que estiguem còmodes, que no tinguem pors, que ens sentim confiats...
Com veus, per a que la sexualitat vagi bé, és important coneixer-se bé un mateix. Et diria que no tinguis pressa, i que experimentis poc a poc per a gaudir plenament de la sexualitat :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat