No menjo
No estic prima, però tampoc no mi miro massa. Fa unes setmanes que no menjo i m'he aprimat un munt. I no es que no menji perquè estigui mes gorda o no em senti be amb el meu cos si no es que no tinc gana. Ajuda! Es un problema? Es dolent?
Sara Bujalance

Hola Gallardo13! No tenir gana un dia o dos no és preocupant i a tothom li ha passat algun cop. Això pot passar per moltes coses: et trobes malament amb grip o refredat, tens la panxa remoguda, estàs trist per alguna cosa, etc. Però si aquesta manca de gana persisteix és necessari anar al metge i consultar-li, ja que pot portar-te a no menjar correctament, menjant menys del que el teu cos necessita. I, a la teva edat sobretot, és molt important que mengis bé per a que el teu creixement sigui positiu. No t'espantis perquè el més probable és que no sigui res greu i que la gana et torni fàcilment, però és necessari que vagis al teu metge i li comentis. Molts petons!!