ajudaa!
el meu novio te moltes ganes de fer sexe, però no portem gaire i no sé que fer.
em demana que primer practiquem sexe oral però a mi em fa una mica de fàstic. El semen es pot empasar?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Que ell tingui ganes és fantàstic, si tu tens ganes, no has de tenir-les perquè ell en tingui.
En el cas que practiqueu sexe oral....només el practicaràs a tu? O ell també t'ho farà a tu? quan tu practiques sexe oral, no has de fer el que l'altre vol, has de fer el que tu vulguis, i TU ets l'única persona que pot decidir si vols que ejaculi dins la teva boca o no... d'altre banda, si practiqueu sexe oral ell s'ha de posar un preservatiu i per tant encara que l'ejaculació sigui a la boca no entrarà en contacte directa amb tu ja que toparà amb la barrera.
MAI has de fer RES que no vulguis fer, quan en el sexe apareix un "no", aquest s'ha de respectar, sense excuses ni discussions, un "no" és un "no", SEMPRE.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL