Quina vergonya I URGENNT!!!!!
Hla sóc un noi, i moltes vegades quan se'm posa en erecció, la pell no se m'acaba d'estirar del tot, tot i que no em fa mal, és normal?
I moltes vegades quan em masturbo, el semen, no és gaire blanquinós sinó que és més transparent, no passa res?
Si us plau, repon!
XD
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori, ens encanta que els nois també us animeu a consultar!
Pel que fa a la pell, si quan està en erecció el prepuci queda totalment cobert per la pell i no queda mai descobert potser que el millor sigui que vagis al metge per una possible fimosis. Si passa al revés, que la pell no s'estira i encara que intentis cobrir el prepuci la pell no dona de si, pot ser que estiguis ja operat i però que per algun motiu la pell no hagi adquirit elasticitat, en aquest cas també et recomanem una visita al metge, per a que detecti què passa i pugui donar-te el tractament més adequat.
Pel que fa al color del semen, no ha de ser blanc del tot, en el porno és blanc del tot perquè no és semen real, és una barreja d'aigua amb farina blanca. No oblideu que el porno no són documentals, és cine i per tant, és ficció.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL