problemes alimentaris :/
hola, des del febrer que soc diferent, em vaig començar a aprimar com un ''joc'', o almenys aixo pensava jo... fins que vaig notar que aixo ja no era un joc era un problema... em va costar moltissim assimilar-ho i mes dirli al meu millor amic. ell sempre a estat al meu costat i des del primer moment em va ajudar, aquesta tarda e estat amb ell i a sorgit aquest tema i amb tota la confinança del mon n'hem parlat, ell diu que ara estic perfecte com estic, pero jo em segueixo pensant que si m'aprimes una mica mes no passaria pas res, va aver una temporada que casi no menjava i ell ho va notar molt he arribat a pesar 10kg menos dels que pesava pero n'he tornat a guanyar algun. ara no menjo casi els dies de ''bajon'' pero tinc por de que em pugui tornar a passar el mateix de fa una messos...
que puc fer?
no em sento a gust amb mi mateixa...
ajuda siusplau
graciess ;)
Sara Bujalance

Hola! Pel que m'expliques sembla que estàs passant una època una mica dolenta a nivell emocional, entenc el teu patiment. L'adolescència, a vegades, es fa difícil i un pot acabar trobant-se un mica malament. Pel que dius sembla que vas començar a vigilar el menjar per un tema de voler aprimar i després es va convertir en un problema que t'ho fa passar malament. És molt bo que ho hagis parlat amb el teu amic i que hagis trobat un recolzament en ell, això és molt important i ell et pot donar molt suport, però, per desgràcia, no et pot treure del problema en el que sembla que estàs. El que necessites fer per poder sortir d'aquest problema i evitar que es faci més gran és parlar amb els pares. Sé que pot ser difícil, però un cop ho hagis fet ja veuràs com fan tot el possible per ajudar-te a sentir-te a gust amb tu mateixa. Així que mira de trobar el moment per parlar amb ells, i si cal, demana-li al teu amic que estigui amb tu en aquell moment per donar-te suport. Ànims i parla amb els pares! Un petó molt gran!