m'estic ilusionant per a res?
Fa un any hem van cambiar d'institut i al nou insti hem vaig enamorar del tipic noi que agrada a toted les noies , pero com que ell tenia parella ho vaig passar molt malament i finalment deixar estar ( no li vaig arrivar a dir mai ). Ara m' agrada un altre noi tambe de la meva classe que es timid i es bastant guapo. La rao principal per la que m'agrada es pq quan estava enamorada de l'altre noi ell va ser el primer que ho va veure i hem va sorprendre molt, pq ni tansols la meva mare aconsegueix llegirme el pensament. Soc molt timida i reservada i aixo no m'havia passat mai. Pero el mes fort es que avui a classe de mates m'ha dit "aquest exercici és molt murri, com tu". Se que "murri" no es un compliment pero ho ha dit d'una manera inconsient, inesperada, amb una veu quasi dolça ...
Tinc por d'ilusionarme com una bleda per a res...
IESP

Hola Naileben!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
La situació que expliques sol ser bastent comú, ja que quan ens agrada algú ens fixem constantment en el que fa per trobar "senyals" (paraules, gestos...). Així, anem descobrint si a l'altra persona també li agradem! Però hem de saber que mai estarem al 100% segurs que agradem a algú en concret fins que no li preguntem, oi?
Des d'aquí, no et puc assegurar si la paraula que ha dit era per apropar-se a tu, només recordar-te que és normal que t'il.lusionis (i en conseqüència que això et faci ballar el cap, amb dubtes i preguntes sobre ell). Et diria que il.lusionar-se no és de bledes, és de persones que volen gaudir dels petits detalls de la vida! :)
Ah! I una opció també és (quan estiguem segurs dels nostres sentiments), dir-li a l'altra persona per a que ens tregui del dubte! Què en penses?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat