no se que em passa
Hola, necessito explicar el que em passa perquè ja no sé què fer. Fa molt de temps que estic completament bloquejada. Vaig tenir dues històries a nivell amoroses que em va marcar molt fa més d'un any i, des de llavors, no he tornat a sentir res per ningú A vegades conec nois que són un molt bonsr i que només volen estar bé amb mi, però jo sóc incapaç de sentir algo per ells. Al final els hi he de tallar el rotllo perquè em dono compte de que no sento res o si sento algo, es nomes durant uns dies i després em dono compte de que realment no m'agraden. El pitjor és veure que els meus exs sí que han avançat. Per exemple. saber que el meu ex, ja està parlant i coquetejant amb una altra em fa un mal al pit horrible. L'altre dia vaig acabar plorant un munt al gimnàs de la pura impotència de veure que ell passa pàgina i jo segueixo estancada al mateix lloc. Ha passat molt de temps des de la meva ultima ruptura (he tingut 2, les 2 m'han cambiat moltissim) i segueixo atrapada en el mateix lloc mentre ells dos ja estan amb altres Gràcies per la vostra ajuda
Laura Centellas

Hola consultora!
Moltes gràcies per escriure’ns! Em sap greu que et sentis així, a vegades percebre que no s’avança pot ser molt difícil. Tot i així, normalment és una percepció, i no tant una realitat. De la mateixa manera que perceps que els teus ex estan avançant, i no és una realitat (poden tenir noves parelles o coquetejar amb altres noies però no estar bé, també).
Avançar no sempre té la mateixa forma ni el mateix ritme. Segurament et sents amb pressa per avançar, però la veritat és que tot té el seu ritme per més que ens desagradi. Jo et diria, quines coses et fan sentir bé? Quines coses et fan sentir il·lusió i amor? Prova de connectar amb aquestes activitats, gaudeix de les situacions que et fan estar feliç, i segurament poc a poc aniràs podent obrir-te a aquestes possibles noves persones.
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada molt gran!
La Laura Centellas