Ja no puc estimar mes
Hola, bondia, escric al consultori degut a que recentment he perdut a una persona que he estimat moltíssim, m'ha agradat a superar molts problemes, la seva mare li va revisar el movil y Li va dir que m'havia de bloquejar (no deia res de fora de lloc, ni tampoc res de lligar) , em va enviar un misatge pero estaba fora, quan tornava en cotxe li vaig donar una ullada nomes y volia plorar (no ploro desde fa 2 anys), vaig arribar a casa vaig llegir tot y vaig plorar, ella ha sigut la persona que mes he estimat en la meva vida, no estic enfadat, es clar, no es culpa seva, y he intentat parlae a traves d'una amiga seva y ha dit que no volia escoltar res que es trobava malament, no se que fer, després d'això no tornaré a estimar aixi, ho he intentat. Moltes gràcies per l'atenció y dispensi les molesties
Laura Centellas

Hola consultor!
Primer de tot, moltes gràcies per escriure’ns! Em sap greu que estiguis en aquesta situació, entenc que és confusa i no saps gaire el per què de tallar amb aquest contacte, situacions així poden ser molt doloroses. Entorn a la pregunta que ens planteges sobre què fer, penso que el millor és anar a per el que estigui a les teves mans. Ara mateix, parlar amb ella no hi està, ja que està posant un límit clar entorn al contacte. Sí que està a les teves mans quines coses pots fer per estar més bé tu, quines activitats et fan sentir millor? Se m’acudeixen coses com ara sortir a passejar amb amics, fer esport, llegir, escoltar música... En moments en els que ens sentim molt tristos, el millor és trobar moments per connectar amb la emoció i permetre’ns-la, buidar i plorar, i també moments per desconnectar una mica i fer coses que ens facin estar una mica més bé.
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada
La Laura Centellas