pits
Jo tinc pits però molt pocs. Tic 12 anys i es un tema q em preocupa moltisim, estic desesperada pq ns si em creixeran més, i jo vull q em creixin més i no se quefer pq em senta fatal. Ademés vaig tenir el botó mamari als 8-9 anys i vull que em creixin més pero ns quan em creixeran ni quant AJUDAAAAAAAAAAA
Laura Centellas

Hola!
Entenc que això et preocupi molt i que et faci sentir insegura, però vull tranquil·litzar-te. Amb 12 anys encara estàs en ple desenvolupament. Els pits poden continuar creixent fins a finals de l'adolescència, i en algunes noies fins i tot més tard. Cada cos té el seu ritme, així que el fet que ara et semblin petits no vol dir que no continuïn canviant.
També és important recordar que no hi ha una mida "normal" de pits: cada cos és diferent, i tenir-ne de petits és tan normal com tenir-ne de grans. No hi ha cap aliment, exercici o producte que faci que creixin més.
Sabem que pot ser difícil no comparar-se amb les altres persones, però intenta donar temps al teu cos perquè continuï desenvolupant-se. Si aquesta preocupació et fa patir molt o afecta com et sents amb tu mateixa, parlar-ne amb una persona adulta de confiança també et pot ajudar. Recorda que el teu cos està canviant i mereix ser tractat amb paciència i respecte.
Una abraçada!
La Laura Centellas