Fotos porno
Holaaaa Mireu el cas es que jo tinc un dos mobils a casa, el meu personal i un altre que ningu utilitza. En aquest tinc un compte fals de snapchat i un dia em va sortir un video negre amb un text que posava que per comentaris es fessin amics i cambiessin fotos. Jo vaig acceptar una solicitud d’amistat d’un pavo random pensant que no ho faria i em va enviar una fotopolla. Jo em vaig espantar perque no m’ho esperava i em va demanar una foto, jo li vaig enviar i vam començar a enviarnos videos masturbant-nos i despres el vaig bloquejar. Aixi amb MOOOOLTS tios mes i ara es com rutina d’abans d’anar a dormir perque m’encanta i em masturbo cosa que ja faig de normal i les polles m’exiten encara mes. Pero ara no se com deixar-ho
Laura Centellas

Hola,
Primer de tot, gràcies per explicar-ho amb tanta sinceritat. És habitual que durant l’adolescència aparegui curiositat sexual, augmenti el desig sexual i vinguin ganes d’explorar coses noves, però s'ha d'anar amb compte, ja que algunes formes d’explorar-la poden acabar sent poc segures o fer-nos sentir enganxades a un comportament que després costa deixar.
Pel que expliques, sembla que al principi va ser una cosa puntual i inesperada, però amb el temps s’ha convertit en un hàbit abans d’anar a dormir. Quan una conducta ens dona una recompensa immediata i alliberament, el cervell tendeix a repetir-la, i per això ara et costa imaginar com deixar-ho.
Una bona manera de començar és buscar altres formes de masturbar-te que no impliquin intercanviar vídeos amb desconeguts. Si t’excita pensar en penis o en situacions sexuals, pots utilitzar la imaginació, fantasies, records reals o inventats pel teu cap, relats eròtics adequats o simplement masturbar-te sense imaginar-te res.
També és important tenir en compte que compartir fotos o vídeos sexuals amb persones desconegudes és arriscat, i encara més quan ets menor d’edat. Un cop envies una imatge o un vídeo, perds el control sobre on pot acabar i l’altra persona el pot guardar, reenviar, compartir amb altres persones o utilitzar-lo per fer xantatge. Encara que després bloquegis el compte, el teu vídeo ja està el núvol i en mans d'altres persones.
A la teva edat també pot passar que, com que no tens control sobre els vídeos que et poden arribar, i encara que en el moment no te n'adonis, aquests vídeos et poden impactar emocionalment deixant un neguit o angoixa en tu, perquè poder no estaves preparada per veure-ho. Per això, es recomana que els menors d'edat no visualitzin pornografia o vídeos sexuals, perquè el cervell encara no està prou madur ni es té prou experiència sexual, per a discernir el què és bo del que no ho és i perquè no ens causi aquest impacte emocional, de certs vídeos, que poden ser impactants, violents...
És important tenir en compte que quan una persona menor d’edat envia imatges o vídeos sexuals propis pot comportar problemes legals i de protecció de menors, encara que ho faci voluntàriament. Per això els adults insistim tant a no compartir aquest tipus de contingut sent menor, i si es fa vigilar molt, perquè no se't reconegui.
Com que dius que tens aquest compte en un altre mòbil, una mesura pràctica pot ser treure’t aquest mòbil de l’abast, el pots guarda, donar-lo, vendre'l...  No és un càstig, és una mesura de protecció per ajudar-te a canviar d'hàbit.
També et pot ajudar preguntar-te què busques exactament quan fas això? Entendre què hi ha darrere de l’hàbit ajuda molt a substituir-lo per alternatives que et facin sentir bé i segura i que et puguin donar alguna cosa similar, encara que no d'una forma tan immediata i no cal que tinguin a veure amb la sexualitat (anar a còrrer, ballar, moure't, fer alguna activitat que t'agradi, socialitzar, contacte físic...).
Si realment vols deixar-ho, es pot fer pas a pas eliminant o bloquejant els comptes que utilitzes per això, treure't el mòbil, evitar entrar-hi abans de dormir (fent altres activitats: llegir, parlar, escoltar música...) i buscar altres maneres d’explorar la teva sexualitat que siguin més segures per a tu.
El fet que t’hagis adonat que vols canviar alguna cosa ja és un primer pas molt important.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas