No se si arribo al plaer maxim
Bones, primer de tot agraïr la feinada que feu aqui!!! Després, m’agradaria saber que perquè sempre que em toco no arribo al màxim plaer. És a dir, quan em toco acostumo a fer-ho normalment per fora, no acostumo a posar-me els dits ja que em costa molt trobar plaer d’aquella manera i tardo molt més… però quan algu altre m’ho fa a mi tambe em passa el mateix, em fa mal, i en el moment que comença a agradar-me, ja paren perque dona la sensacio que no m’agradi, però no es que no m’agradi, simplement es que no he pogut començar amb el plaer, que puc fer? perque en canvi, per fora arribo molt ràpid a l’orgasme tan sola o quan m’ho fan. Nose molt be que haig de fer ni com es diu, mersi!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
És habitual que moltes persones amb vulva sentin plaer de manera més ràpida i intensa amb l'estimulació del clítoris. De fet, el clítoris és l'òrgan principal del plaer sexual i concentra una gran quantitat de terminacions nervioses, que fa que sigui molt sensible. Per això, no hi ha res d'estrany en el fet que arribis a l'orgasme més fàcilment estimulant-te per fora que no pas amb l'estimulació de la vagina.
La vagina, en comparació amb el clítoris, és menys sensible. Tot i això, hi ha persones que també hi troben molt de plaer, especialment quan estan excitades, perquè prèviament han fet altres pràctiques. Durant l'excitació, el clítoris augmenta de mida i tota la zona genital s'omple més de sang, fet que pot intensificar les sensacions tant externes com internes. Algunes persones noten especialment sensibles certes zones de la paret anterior de la vagina, a prop de l'entrada en direcció al ventre, una àrea més esponjosa i rugosa que sovint s'anomena punt G.
Pel que expliques, sembla que una part important del que et passa és que necessites més temps per excitar-te i perquè aparegui el plaer amb l'estimulació interna. Com molt bé dius, no és que no t'agradi, sinó que quan comences a notar sensacions agradables, l'estimulació s'atura abans que tinguis temps de gaudir-ne.
La resposta sexual de moltes persones amb vulva acostuma a requerir temps, calma i una excitació progressiva. Pot ser útil donar-te espai per explorar sense pressa, acariciar-te suaument, concentrar-te en les sensacions i no sentir que has d'arribar ràpidament a cap lloc. També pot ajudar comunicar-li a l'altra persona què necessites, explicant-li que no et fa mal ni et desagrada, sinó que simplement necessites una mica més de temps perquè el cos entri en aquella sensació de plaer.
Segurament, si et dones aquest temps i aquesta calma, podràs anar descobrint millor quines formes d'estimulació interna t'agraden i com combinar-les amb allò que ja saps que et funciona bé.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas