M’he aborrit
Holaaa, feu una super feina, m’heu ajudat molt. No es la primera vegada que escric i aquest cop us vull preguntar si em podrieu dir diferents maneres de masturbarme. No se com ferme dits, quan em masturbo (que es bastante sovint) em toco el clitoris i crec que arribo al orgasme, encara que no se molt com identificaro pero arribo a un punto en que sento molt de plaer i es com que començo a tremolar i es una barrega de mal pero que m’agrada molt i em sento super exitada. El punt es que ultimament em costa molt començar a sentir el plaer quan em masturbo i crec que ja ho he aborrit una mica. Hem podrieu explicar diferent maneres de masturbacio, com ferme dits i com em podria masturbar per l’anus (que es una cosa que m’intriga bastant i m’agradaria probar-ho)? Gracies per tot i tambe avisar-vos de que els links que poseu de youtube i de webs no em funcionen(no se si sere la unica)
Laura Centellas

Hola,
Que bé que et serveixi el consultori! Ens anima a seguir.
La sensació que expliques, tal com la descrius, probablement és un orgasme. Si notes que hi ha una mica de dolor o incomoditat, prova de seguir estimulant el clítoris d'una forma més indirecta, acariciant tota la vulva al voltant del clítoris, utilitzant els llavis o fins i tot per sobre de la roba interior. També és important que la zona estigui prou lubricada. Si ho necessites, pots utilitzar un lubricant de base aquosa.
La vagina, a diferència del clítoris, no té tantes terminacions nervioses, així que la sensibilitat acostuma a ser diferent. Si introdueixes els dits o algun objecte per la vagina sense estar excitada prèviament, és possible que no sentis gaire plaer o que fins i tot notis molèsties. Per això és important començar estimulant-te de la manera que ja saps que t'agrada i que t'excita.
Observa també com canvia el teu cos durant l'excitació: els llavis vulvars s'inflen, el clítoris augmenta de mida, la zona es lubrica i els genitals poden adquirir un color més vermellós. Quan això passa, és probable que l'entrada de la vagina estigui més relaxada i sigui més fàcil introduir-hi algun dit.
En aquest procés pots començar acariciant l'entrada de la vagina, que sovint és una de les zones més sensibles de la vagina. Algunes persones solen notar sensacions agradables a la paret anterior de la vagina (la que queda orientada cap al ventre), una zona més esponjosa i rugosa, que se sol anomenar punt G. Pots provar d'acariciar-la fent un moviment amb els dits com si diguessis "vine" a algú. Explora sense presses, observant què et resulta agradable i què no.
També pots provar diferents maneres d'estimular-te. Hi ha persones que combinen l'estimulació del clítoris amb la de l'entrada de la vagina. Depenent de l'anatomia i de la postura, això pot resultar més o menys còmode.
Pel que fa a l'anus, és important saber que no es lubrica de manera natural. Si vols explorar aquesta zona, és recomanable utilitzar lubricant (es recomana que sigui a base de silicona, ja que no s'asseca tan ràpidament i sol ser més còmode per l'anus. És important tenir en compte, però que els lubricants a base de silicona no són compatibles amb els preservatius ni amb les joguines sexuals). Pots començar acariciant suaument la part externa de l'anus, sense pressa i observant les sensacions. Quan el cos està relaxat i excitat, la musculatura tendeix a destensar-se, cosa que pot facilitar introduir-hi algun dit. Escolta el cos, no tinguis pressa i explora allò que desitgis amb curiositat i amor.
Si alguna pràctica fa mal o resulta incòmoda, el cos t'està indicant que per aquí no és i és millor aturar-se o tornar a una estimulació més externa. L'exploració sexual hauria de ser sempre agradable, gradual i respectuosa amb els teus ritmes.
Les formes de masturbar-se són molt diverses i no hi ha una única manera correcta de fer-ho. Parlar-ne amb amigues de confiança també pot ajudar-te per conèixer de ben a prop experiències diferents i inspirar-te d'elles.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas