D
Hola, crec que m'estic pillant de la meva profe de piano, fa temps que sento com que m'acompanya molt i m'ha agafat més confiança i els missatges de whats ja no són tan formals i bueno, l'altre dia ens va convidar a mi i a unes amigues a prendre algo després d'un recital i quan havia de marxar al metro em va dir que l'avises quan arribés a casa i m'anava preguntant si estava bé i tot i també a vegades m'han donat atacs de pànic a la seva classe (tinc depressió) i s'ha portat molt bé amb mi i últimament sento com que estic més contenta quan m'escriu O em toca fer classe O algo i tinc por no sé què fer
Laura Centellas

Hola consultora!
Primer de tot, moltes gràcies per escriure’ns! Entenc per el que ens expliques que estàs passant per un mal moment, i que la teva professora t’està acompanyant. Penso que a vegades, quan estem emocionalment travessant un mal moment és natural que ens faci sentir més alegres o segurs parlar o tenir notícies de algú que ens està fent costat. Això no necessàriament vol dir que t’estiguis pillant de la teva profe, sinó que potser t’hi sents còmode en un moment que et costa sentir-te còmode amb la gent.
Ens expliques que estàs passant per una depressió, segurament per aquest motiu estàs acudint a algun professional que t’ajudi, un psicòleg o un psiquiatre. Et recomanaria que ho parlessis amb aquests professionals perquè t’ajudin a entendre també el que t’està passant.
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada!
La Laura Centellas