Bisexualitat o exepció
Estic rallada sempre m'han agradat els homes i tenint les meves millors amigues bisexuals, ho he vist com una mica raro el fet de que els pugués agradar una noia. Actualment, porto 2 mesos amb una, va se rcom un click que no vaig poder controlar, segueixo pensant que ella serà l'expeció, ja que jo no sento atracció per les noies en general. Què en penses?
Laura Centellas

Hola,
L’orientació sexual pot ser canviant i, al final, no té tant a veure amb els gèneres com amb les persones. Des d’aquí pensem que és important permetre’ns sentir el que ens passa en cada moment i veure com la vida ens pot sorprendre quan ens posa al davant persones que no esperàvem i amb qui, de cop, tenim ganes de compartir temps, espai, afecte i intimitat.
La vida sovint supera les expectatives i les creences que puguem tenir, i segurament ens posarà al davant situacions que mai hauríem imaginat. Per això està molt bé que, tot i que abans no entenguessis gaire com a una noia li podia agradar una altra noia, quan t’hi has trobat t’hagis permès sentir el que et passava, sense limitar-te per les teves idees prèvies.
A partir d’aquí, el que passi o el que sentis en el futur no es pot predir. Ho aniràs descobrint amb el temps, a mesura que et vagis coneixent i escoltant.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas