Es la meva culpa?
Hola, A una amiga li pasaven problemes greus a la seva casa, ella m'ho deia a mi i llavors li vaig dir de parlar amb un adult de l'insti, ella em va dir q okey. Després de 2 set d'haber parlar amb la profe ella em diu q la fiquen en un centre de menors, i q tot es la meva culpa. Ha fet q tot el curs estigui en contra meu, em sento sola.Pero esq si em diu q la mataran o yqs q vol q faci... Gràcies x la vostra feina
Laura Centellas

Hola consultora!
Primer de tot, moltes gràcies per ecriure’ns! El que vas fer per la teva amiga penso que va sortir, pel que expliques, de una bona intenció per ajudar-la. Això, no et converteix ni molt menys en culpable del resultat que hagi tingut aquesta demanda de ajuda a un adult de referència. Penso que vas fer bé de dirigir-la a algú adult i segurament era una situació molt difícil. Segurament, ella estigui sentint molta confusió per la situació en la que es troba i per això es pot estar sentint perduda. Necessites dir-li alguna cosa? Tens ganes de parlar amb ella entorn el que li està passant? Si tens ganes de fer-li costat penso que a vegades ser-hi present és el que més necessitem en moments difícils. I tu, què necessites per sentir-te més acompanyada? Segurament també estigui sent una situació confusa per a tu. T’animo a que puguis expressar-te amb algú de confiança, que puguis sentir que també t’estan acompanyant.
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada!
La Laura Centellas