AJUDA URGENT
hola, fa temps que cada vegada que m'aburreixo me la començo a cascar sense parar. Tinc por de que em quedi la polla amb els dits marcats de tant cascarmala Com puc parar?
Laura Centellas

Hola,
Una de les formes de no obsessionar-te amb la masturbació és buscar altres activitats que et motivin i que et facin sentir bé més enllà de la masturbació, per tal de tenir diferents opcions en els moments en què t’avorreixis. La masturbació, aparentment, pot cobrir aquesta necessitat de combatre l’avorriment, però si no hi poses límits i es converteix en una conducta compulsiva, pot acabar provocant més ansietat i més ganes de continuar masturbant-te, ja que el plaer que proporciona és força immediat.
Altres activitats que et poden anar bé requereixen, sovint, una mica més de força de voluntat per començar, perquè impliquen més esforç. Tot i això, a la llarga poden aportar més satisfacció i benestar. Per exemple, practicar algun esport, fer alguna activitat que impliqui moure el cos d’una manera saludable, socialitzar amb altres persones o dedicar temps a alguna afició que et distregui i t’agradi.
Deixar-te alguns moments per avorrir-te també és important. No sempre hem d’ocupar immediatament tots els espais lliures que tenim. Descansar, avorrir-te una estona i donar temps i espai a cada moment també forma part de la vida i ajuda a reduir l'ansietat.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas