clitoris
Diuen que ls nens es fan palles i nosaltres "ens fem dits" per jo ,esde q vaig comencar a maturbarme ara fa un any , sempre em dic que"em faig palles" i es perquè tinc el clitoris super gran (com el dit petit de la mà) i m'agrada arribar al orgasme envoltan-lo amb el puny. La meva preguna es, ..es normal tenir lo tant gran?? I ,un altre pregunta, a vegades em corro amb somnis en el que somio penetrant a noies. Vol dir que que per tener el clitoris gran soc lesbiana? (a mi t'agraden els nens)
Laura Centellas

Hola,
Entenem que aquests dubtes et puguin generar curiositat o preocupació, especialment quan estàs descobrint el teu cos i la teva sexualitat.
Pel que fa a la mida del clítoris, existeix una gran varietat de formes i mides dels genitals, i no hi ha una única manera de ser "normal". Tot i això, nosaltres no et podem ajudar per aquí a respondre a aquesta pregunta, per aquest motiu, si aquest aspecte et preocupa o et genera dubtes, t'aconsellem demanar hora al teu CAP perquè una professional de la salut ho pugui valorar adequadament.
Si et fa vergonya o no et sents còmoda fent aquest pas, també pots posar-te en contacte amb les Tardes Joves. És un servei que ofereix orientació, assessorament i atenció específica per a joves fins als 25 anys en temes de salut sexual i reproductiva. Allà podràs fer totes les preguntes que tinguis sobre el teu cos, la masturbació, les fantasies o qualsevol altre dubte relacionat amb la sexualitat.
Et deixem la pàgina web amb més informació:
Ciutadania/ap/barcelona-ciutat/detall/article/tarda-jove-00001
I aquí pots buscar el centre més proper a tu:
Veuràs que hi pots anar presencialment, fer una trucada o contactar-hi per WhatsApp de forma anònima, segons el que et faci sentir més còmoda. Fins i tot pots anar-hi acompanyada d'una amiga o d'una persona de confiança si això et fa sentir més tranquil·la. Si ells ho consideren et faran la derivació amb la professional de la salut que et pugui ajudar.
Respecte a la teva altra pregunta, la forma o la mida dels genitals no determinen l'orientació sexual d'una persona. Pel que fa als somnis o les fantasies, és important saber que les persones podem tenir fantasies molt diverses, mentre dormim com quan estem despertes. Les fantasies no sempre reflecteixen exactament allò que volem fer a la vida real ni determinen la nostra orientació sexual. Moltes vegades són simplement formes que té la imaginació d'explorar situacions, emocions o curiositats.
L'orientació sexual té més a veure amb les persones que t'atrauen afectivament, romànticament o sexualment i que decideixes voler-t'hi relacionar.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas