Quan saps que estas preparada per explicar alguna cosa important per tu tmhas quedat guardant molt de temps, com po un suïcidi?
Hola consultora!
Primer de tot, moltes gràcies per escriure’ns! Crec que entorn a la pregunta que ens fas, començar a plantejar si estic preparada per explicar una cosa que he guardat durant molt de temps, ja és senyal de que començo a estar-ho. Ens poses com a exemple un suïcidi, i jo et diria, hi ha algú més proper a qui creus que tindries més confiança per explicar-li? Sento que hagis pogut estar passant per un moment tant difícil, i penso que aquests moments tant durs emocionalment ningú els hauria de viure sol. T’aconsello que si t’estàs plantejant començar-te a obrir en aquest tema, ho facis amb les persones que més sentis que et poden escoltar i acompanyar, perquè no ho hagis de patir sola.
En cas que encara no tinguis del tot clar si et sents preparada, també et deixo aquí el número de telèfon de Obrofeel (900.92.55.55), ells estan sempre disponibles i atenen a joves com tu entorn a temes com el suïcidi. Potser començar a parlar-ne és el primer pas perquè et sentis més acompanyada.
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada molt, molt forta.
La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport de la Irene Vilar, psicòloga.
Moltes gràcies per la teva consulta!
