-
-
Any: 2011
Comarca: Noguera
Data: 07/06/26 16:41
Amistats no tan amistats

Hola!! és que no se que fer amb una persona que ella em considera com una amiga, però jo nose si es tan. Poso context. Jo soc d'un poble, i aquesta persona de qui parlare avui, posem-li x, té família al poble i avegades ve, però desde que erem petites que no parlavem. Fa uns mesos ens vam trobar i em va començar a parlar, potser sono mala persona però en aquell moment no m'apetia gens parlar amb ningú perquè estava cansada, tot i això li vaig intentar seguir la conversació i al final em va demanr el número de telèfon. Jo em pensava que no m'escriuria mai, però al cap de dues setmanes em va escriure dient-me q estava pel poble q si volia quedar. Jo casi no la coneixo i no volia, llavors li vaig dir que tenia q estudiar i muns pares no hem deixaven. Fa poc em va tornar a escriure que si volia quedar i també li vaig dir q estava ocupada, però com q me sabia mal, li vaig dir que a l'estiu podriem quedar noseqq. I claro pos ara m'arrepenteixo un poc d'haver-li dit, perquè nose pos no vull quedar. I es que no vull semblar mala persona, però no la coneixo casi de res i a l'estiu vull estar amb les meues amigues. Què faig? No li ho vull dir directament, però crec q no entendria les indirectes. No vull haver d'estar tot l'estiu quedant amb ella. Ajuda'm siusplau que això m'agobia una mica tot i que no sigui per a tant.


Laura Centellas
Laura Centellas
Data: 15/06/2026 14:09

Hola consultora!



Primer de tot, moltes gràcies per escriure’ns! Entenc que estàs en una situació en la que sents que has de prendre una decisió per com abordar aquest estiu amb aquesta noia, tot i així jo et diria, i per què no esperes a veure com et sents? 



Em dona la sensació, de que amb el que ens has explicat has fet dues hipòtesis clares : hi hauràs de quedar tot l’estiu i no hi estaràs a gust perquè no us coneixeu. Cap d’aquestes hipòtesis és una realitat ara mateix. Per això et proposo, per què no mires què va passant i vas decidint depenent de com et sents? Si a l’estiu et proposa per quedar i ho proves, potser és una persona amb la que estàs a gust i repeteixes. Si et demana per quedar i no vols, pots mirar de dir-li també el que estàs sentint i això no et farà una mala persona. 



Potser et sorprèn, potser no. Tot i així, jo et diria que és important provar les coses abans de deixar-nos guiar únicament per les hipòtesis que ens proposa el nostre cap. 



Espero haver-te pogut ajudar!



Una abraçada!


La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport de la Irene Vilar, psicòloga.

Moltes gràcies per la teva consulta!


Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.