La ex de la meva novia i la meva novia quan estaven juntes tenien problemes a l'hora del sexe, ja que la seva ex no li donava a ella si no q la meva novia sempre ho portava tot i mai es corria. La cosa esq jo mai he follat i estem anant a poc a poc i tot va super bé, la meva novia em repecta molt i comuniquem molt, el màxim q hem fet es ella masturbant-me per fora la roba i jo damunt seu. I em diu que no sap com puc no tocarla, per que ella sent la necesitat de tocarme quan està activada. No tinc ningun problema amb aixó, m'encanta q em toqui però esq jo no la toco a ella i no se perque pero encara no vull i ns per què pq l'estimo moltísim i ella a mi i ns per que em passa això. Em fa molta por q ens passi el mateix q li passava amb la seva ex. Jo tb vull satisferla ella pero em fa por i ns per que, es com que no vull. Qu faig? Que em passa? AJUDAAA :( gràcieess
Hola,
El primer de tot és que no et passa res “estrany”. Cada persona viu les relacions sexuals de manera diferent, i és molt important respectar els ritmes de cada una. El fet que estimis molt la teva parella no vol dir que automàticament et surtin les mateixes necessitats o ganes que a ella, i això no significa que la relació vagi malament.
Pel que expliques, sembla que entre vosaltres hi ha comunicació, respecte i confiança, i això és molt positiu. També és important diferenciar si el que sents és por per aquesta situació o que realment no et ve de gust fer segons quines coses. I totes les opcions són igual de vàlides.
Quan una cosa ens fa por és perquè és una experiència nova que no coneixem i ens pot fer respecte afrontar-la i a vegades podem necessitar més temps per sentir-nos còmodes i anar a poc a poc. Si sents que realment no tens ganes de fer alguna cosa en aquell moment, també és legítim i no cal que ho facis.
Seria important, però que poguessis parlar-ne amb ella amb sinceritat, explicant-li que t’agrada estar amb ella, que et sents còmoda amb el que feu ara mateix, però que encara estàs descobrint els teus ritmes i les teves necessitats. Això no vol dir rebutjar-la ni estimar-la menys, al contrari, ser sincera amb una relació fa que l'altra persona tingui més llibertat d'elecció.
En una relació sana és important que totes dues pugueu expressar el que sentiu sense pressió ni culpa. Les converses sinceres, encara que a vegades siguin una mica incòmodes, acostumen a ajudar molt més que forçar situacions que encara no sentim.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport de Cristina Albó, psicòloga experta en sexualitat.
Moltes gràcies per la teva consulta!
