Nose com preparar-me, i tinc por que faci alguna cosa malament...
He pensat ja molt de temps a fer-ho amb el meu xicot, penso que és el noi adequat, l'estimo com a ningú en el món .., però tinc por que no li agradi el meu físic, que faci alguna cosa malament, i com preparar-me per aquest gran pas en la meva vida. Ajuda siusplau!
IESP

Hola adolescent29!
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La primer vegada per moltes persones és molt important, i per com ens escrius per tu ho és.
Com preparar-te? Quan sentis que vols començar a investigar, a provar, a descobrir la sexualitat en parella.
Comentes diverses pors, una en referència a que no li agradi el teu cos, segurament el teu cos ja li agrada amb roba, per tant, sense roba tenim més manies nosaltres mateixos/es que no pas les parelles.
L'altre por fa referència a fer alguna cosa malament, no se si algun cop has cuinat un pastís, si ho has fet, probablement el primer que vas fer no et va sortir igual de bo que el que vas fer quan ja n'havies cuinat 5, per tant, per la primera vegada fora pressions, és moment perquè comenceu a descobrir junts la sexualitat.
No vull acabar la resposta sense abans dir-te que MAI has de donar el pas perquè la teva parella et presioni o les teves amigues i els teus amics ja ho hagin fet, és una decisió única i exclusivament teva.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico