ejaculació precoç
Tinc un problema, porto molt de temps amb el meu novio i sempre que ho fem dura poquíssim... al principi durava menys d'un minut. Fa temps vam estar buscant solucions i vam llegir a internet algunes tècniques per durar més com masturbar-se i quan veu que va a corre's, parar, i després tornar-hi. També vam llegir que va bé quan està orinant, parar i després continuar.
Ell ho ha anat fent tot això, però jo veig que la cosa no millora... ara com a màxim dura dos-tres minuts... i jo em sento malament perquè me l'estimo però necessito no quedar-me sempre a mitges... perquè això em frustra...
Què pot fer per durar més?... només hi ha la solució de fer un tractament amb un professional?
Moltes gràcies!!!!
IESP

Hola Camps,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança que ens mostres explicant-nos la vostra situació. Responent a la teva pregunta potser un tractament seria l'ideal, ja que pel que expliques porteu força temps amb aquesta situació.
Quan parlem d'ejaculació precoç hem tenir clara una diferència, l'ejaculació precoç NO va en funció al temps que l'home triga en ejacular, sinó que es valora segons la percepció de control que té la persona en el moment d'ejacular, és a dir, si té la sensació que no sap com ha passat, no se n'ha adonat i ja ha ejaculat.
Un altre tema que m'agradaria comentar-te és que valoreu com són les vostres relacions sexuals, jugueu o només hi ha penetració? la penetració centra tota l'atenció del moment o us ho passeu bé amb altres coses (a nivell sexual)? Si la penetració és el que considereu més important és normal que generi més presió tan en ell com en tu, i això no és bo i es pot veure reflectit en la seva resposta sexual.
Penseu que en el sexe podem jugar a Tocar, a Llepar i a Introduir, i per tant la penetració és només una forma més de joc.
Espero haver-vos ajudat, o com a mínim orientat una mica.
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico www.consultajove.cat