Ex
Hola, Soc bi i ja fa dos anys que estic amb la meva novia, i tot va super be. L'altra setmana em vaig creuar amb el meu ex, i despres em va acabant enviant un missatge explican-me que ho sentia sobre com es va acabar la nostra relacio, etc... jo ni caso, o sigui li vaig dir que gracies per el missatge i cuan va tornar a respondrem dien-me perdo, ja ni li vaig respondre. Ara, la cosa es que no paro de pensar en ell, i tinc ganes de tornar-lo a veure per la simple rao que em torni a enviar un missatge per dir-li que tinc algu altre en la meva vida i que estic be aixi. Pero lo pitjor, es que no paro de pensar en les nostres relacions sexuals (ell es un home i ara estic amb una dona) i me sento super mal perque m dic q si estic amb una tia, no tindria q estar pensant en aquestes coses, i encara menos en el meu ex!!! Bua es super chungo perque me dic que aixo signifique que no estimo bastant a la meva novia pero, no deixo de ser humana i el cervell es un organ molt creatiu... Help (igual es mes un tema per la sexologa, no se? pero el envio aqui) Gracies !
Laura Centellas

Hola consultora!
Moltes gràcies per escriure’ns! D’entrada et diria que iniciar una relació, no implica que oblidem experiències entorn les relacions anteriors, i que a vegades ens vinguin records entorn relacions amb altres persones pot ser bastant habitual.
Tampoc explica res de la teva orientació sexual que ara estiguis amb una noia i pensis en les relacions sexuals que vas tenir amb un home, la bisexualitat no implica que quan estàs amb una persona d’un gènere concret deixis de sentir-te atreta per les persones de un altre gènere, encara que estiguem en parella podem sentir-nos atrets per altres persones i això no implica que estimem menys a la nostra parella.
Penso que potser trobar-te de nou a aquesta persona, ha pogut remoure’t i això és natural. A més, refereixes que t’ha demanat perdó per com havien acabat les coses i això ha pogut estar una situació emocionalment intensa pels records que t’ha pogut despertar. Penso que potser necessites una mica de temps per processar aquesta situació i aquesta “remoguda” potser anirà tornant al seu lloc. Tot i així, et preguntaria; què t’ha remogut aquesta experiència? Necessites dir-li alguna cosa o hi ha res que t’aniria bé poder parlar amb aquesta persona? Quan hi penso, hi ha alguna cosa que trobi a faltar d’ell? Hi ha alguna cosa que trobo a faltar entorn el que sentia o vivia en aquell moment?
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada!
La Laura Centellas