-
-
Any: 2009
Comarca: Eivissa
Data: 04/06/26 14:03
Dubte embaras

Hola, jo i el meu novio sempre utilitzem condó i el comprovem després amb aigua que no s'agi chafat, pero fa una setmana que em fan molt mal els pits i els tinc unflats, tambe noto més son i tinc mol més pis que de normal, no se si hi ha posibilitat d'embaras . També em podries dir com mirar el condo per comprobar que no s'hagi xafat? Gracies


Laura Centellas
Laura Centellas
Data: 12/06/2026 09:53

Hola,



Els preservatius per penis són un dels mètodes anticonceptius més eficaços que existeixen si s’utilitzen bé i, pel que expliques, sembla que ho comproveu bé i això dona seguretat. Si es fa servir correctament, la possibilitat d’embaràs és molt baixa. Tot i això, si et vols quedar més tranquil·la, sempre pots fer-te un test d’embaràs aproximadament dues setmanes després de la relació sexual “de risc” per acabar de comprovar-ho.



Els símptomes que expliques també poden aparèixer durant l’ovulació o per canvis hormonals, per la dieta, canvis d’hàbits, nervis, emocions o altres factors.



Per comprovar que un preservatiu per penis no s’hagi trencat, podeu continuar fent això de l’aigua o també fer-li un nus i apretar suaument perquè el semen no s’escapi per cap lloc. Si no surt res, és senyal que no s'ha trencat.



Gràcies per la consulta i una abraçada!



@psico_crisalbo


La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport de Cristina Albó, psicòloga experta en sexualitat. 



Moltes gràcies per la teva consulta!


Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.