Hola, jo i el meu novio sempre utilitzem condó i el comprovem després amb aigua que no s'agi chafat, pero fa una setmana que em fan molt mal els pits i els tinc unflats, tambe noto més son i tinc mol més pis que de normal, no se si hi ha posibilitat d'embaras . També em podries dir com mirar el condo per comprobar que no s'hagi xafat? Gracies
Hola,
Els preservatius per penis són un dels mètodes anticonceptius més eficaços que existeixen si s’utilitzen bé i, pel que expliques, sembla que ho comproveu bé i això dona seguretat. Si es fa servir correctament, la possibilitat d’embaràs és molt baixa. Tot i això, si et vols quedar més tranquil·la, sempre pots fer-te un test d’embaràs aproximadament dues setmanes després de la relació sexual “de risc” per acabar de comprovar-ho.
Els símptomes que expliques també poden aparèixer durant l’ovulació o per canvis hormonals, per la dieta, canvis d’hàbits, nervis, emocions o altres factors.
Per comprovar que un preservatiu per penis no s’hagi trencat, podeu continuar fent això de l’aigua o també fer-li un nus i apretar suaument perquè el semen no s’escapi per cap lloc. Si no surt res, és senyal que no s'ha trencat.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport de Cristina Albó, psicòloga experta en sexualitat.
Moltes gràcies per la teva consulta!
