putos homes
cada cop que un noi m’intenta masturbar no sento absolutament res, mes haviat incomoditat, i quan m’intento estimular per dins mes o menys igual, que em passa?
Laura Centellas

Hola,
I quan t'estimules tu mateixa per fora, a la vulva, sents alguna cosa? En cas que sí, significa que tens sensibilitat a la zona i ets capaç de connectar amb aquesta sensació, però que amb la presència d'algú altre, la teva atenció està focalitzada en un lloc diferent que no és gaudir de les carícies en aquesta zona. Pot ser per molts motius: per nervis, perquè necessites una estimulació diferent, perquè l'atenció està dirigida a altres coses… És interessant que trobis quines coses haurien de passar amb una altra persona, que et passen quan t'estimules tu sola, per poder gaudir de la mateixa forma.
En cas que quan t'estimules tu sola per fora a la vulva tampoc sentis res, dona't més temps per explorar-te tu mateixa de diferents formes, respirant lentament, portant tota la teva atenció a la carícia i a la zona del cos que t'estàs tocant, sense pressa ni pressió, només amb la finalitat de gaudir fent allò que el teu cos desitja fer.
Pel que expliques de l'estimulació per la vagina, a diferència de la vulva on hi ha el clítoris, que és una zona extremadament sensible, la vagina té l'entrada més sensible, però la resta del conducte té molt poca sensibilitat, de manera que si ens volem estimular internament sense estar excitades podem no sentir res. La penetració és delicada i cal fer-la amb cura i quan sentim les ganes i la necessitat de fer-ho. Si introduïm uns dits ràpidament sense tenir una excitació prèvia ni estar lubricades, pot ser que no notem res o fins i tot hi hagi molèsties.
Així doncs, et diríem que abans de voler córrer a experimentar-ho tot, et donis temps per explorar la part externa, per acariciar les diferents parts de la vulva (clítoris, llavis) i, com a molt, comencis a acariciar l'entrada de la vagina però sense la necessitat de voler introduir res. Busca augmentar aquesta excitació al màxim i mira què et demana fer el cos. Tranquil·lament, sense esperar res i sense presses.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas