Dolor masturbació-regla
Hola ja fa molt temps, potser des de sempre que no m'agrada tenir orgasmes abans que em vingui la regla perquè llavors em fa mal la zona dels ovaris. Ara des de fa poc que abans inclús que em vingui, només amb excitació i sense que m'hagi de venir que noto punxades i mal com si fos de la regla. Em sembla molt molest, és normal? Apart quan em ve la menstruació m'he de prendre alguna pastilla perquè no aguanto el dolor, per això he estat llegint sobre les anticonceptives i no ho veig clar... No crec que tenir una regla falsa sigui bo. I alhora penso que si hi ha gent que després de prendre-les té poques regles o cap, per què no tothom les pren i així no ens hem de preocupar?
Laura Centellas

Hola,
Sobre el dolor als ovaris durant l'excitació i amb l'orgasme abans de la regla, té sentit que augmenti aquest dolor que acostumes a tenir durant la menstruació, ja que l'excitació i l'orgasme fan que l'úter i els ovaris es contraguin i si la zona està sensible que es puguin notar molèsties o incomoditat. Si solies sentir dolor durant la regla, aquest fet pot augmentar aquestes molèsties.
Si ara ho notes més que abans, pot ser que la sensibilitat i el dolor hagin augmentat, i per aquest motiu és important que vagis a fer una revisió, ja sigui amb la llevadora del teu CAP o bé amb una ginecòloga o professional especialitzada, de forma privada. Els dolors durant la regla ens estan indicant alguna cosa que mereix ser valorada.
Pel que fa als anticonceptius, no tothom els pren perquè cada cos respon de manera diferent i no tothom els tolera bé, perquè tenen contraindicacions per a algunes persones o perquè hi ha gent que prefereix utilitzar mètodes naturals o no hormonals o simplement no té la necessitat. Per aquest motiu és molt important que, per valorar el teu cas concretament, et dirigeixis a una professional que et pugui aconsellar sobre les diferents opcions que existeixen i valorar quina pot ser la millor per a tu.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas