Novio??
Hola , jo us volia pregunta q si creieu q li puc agradar a un nen q li direm P . Us explico la situació: en P em fa bromes ; m’agafa l’estoig , em diu brometes ….. els seus amics ens diuen q som novios i jo ho nego perquè no vull q ell es senti malement o aixi perquè es pensi q m’agrada , ell no diu res . En general ens portem be , a vegades parlem per whatsapp, em demana els deures , a vegades el mig animo si li han posat una mala nota …. Les meves preguntes son : li agrado? Em considera una amiga ? M’agrada ??com puc saber si una persona m’agrada? Canviant una mica de tema : com puc fer per tenir més amigues ?? Es que no en tinc gaires i amb en P es amb la persona amb la q em sento mës bé de la classe . Moltíssimes gracies per la vostra ajuda😁😁
Laura Centellas

Hola consultora!
Pel que expliques teniu bona relació amb P. És difícil que nosaltres et puguem especificar el que sent P per tu, això només ho pot definir ell. Crec que pel que fa al que sents tu per ell, dir-te que no sempre és fàcil saber si t’agrada algú o no sempre és un sí rotund o un no clar. Potser pots fer-te preguntes com: penso més de lo habitual en aquesta persona? Tinc ganes de veure-la o quan ens veiem estic contenta o nerviosa? M’agradaria conèixer-lo més i m’agrada explicar-li les coses que em passen? Em sembla atractiu?
Potser si et respons aquestes preguntes t’ajuda a saber una mica el que et desperta aquesta persona, i pel que fa a ell, crec que depèn de tu decidir què vols fer si tens ganes de saber què sent ell.
Entorn a fer més amistats, crec que una bona manera és provar de apropar-te a persones amb les que potser no tinguis molt vincle, mirar de trobar coses que us uneixin i compartir estones o xerrades.  A vegades necessitem fer algun canvi perquè les situacions evolucionin, posar-te amb persones noves alguna estona, fer treballs amb persones que normalment no els fas... Pot ser una bona opció.
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada!
La Laura Centellas