Goma als testicles
Hola! Fa molts anys que us segueixo i Ja se que pot ser sóc una mica adult per plantejar aquí un dibte pero si ‘’ho responeu seria súper! La cosa es que últimament m’estic corrent molt ràpid i faig unes lletera des molts grans (la primera). La cosa es que voldria aguantar més i he vista que possant una goma al començament del penis o als testicles aguantes més en erecció. Sabes alguna coseta??? Gracieees noies sou tops!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu! I no, mai no s’és massa gran per preguntar o parlar sobre sexualitat.
Primer de tot, és important diferenciar entre ejacular ràpidament i mantenir l’erecció més estona, perquè són dues coses diferents, tot i que a vegades poden estar relacionades i provenir del mateix lloc.
Pel que fa a la tècnica de posar una goma o fer pressió a la base del penis o als testicles, no és una pràctica que recomanem. És cert que la pressió pot dificultar parcialment el retorn de la sang i, temporalment, afavorir que l’erecció es mantingui més temps, però també pot comportar riscos si es fa de manera inadequada. Per això, no ho considerem una tècnica segura ni saludable per gestionar l’erecció o l’ejaculació.
En canvi, sí que hi ha tècniques més segures que et poden ajudar a tenir més control sobre l’erecció i l’ejaculació.
Una d’elles és la dessensibilització progressiva, que consisteix a acostumar gradualment els genitals a determinats estímuls perquè les sensacions no siguin tan intenses i, per tant, no hi hagi una ejaculació tan ràpidament. Es pot practicar a través de la masturbació mantenint un mateix ritme, pressió o tipus d’estimulació durant una estona, de manera conscient i progressiva, perquè el cos s’hi vagi habituant.
L’altra és la tècnica de l’stop-start, que consisteix a parar l’estimulació just abans del moment en què notes que aniràs a ejacular. Esperes uns segons fins que baixi una mica l’excitació i després tornes a començar. Repetir aquest procés diverses vegades ajuda a identificar millor el punt previ a l’ejaculació i a guanyar més control.
També pot anar bé parar atenció a com estàs emocionalment o vitalment últimament, sobretot si abans això no et passava, ja que els nervis, l’estrès, la pressió o les expectatives poden influir molt en com vivim la sexualitat i en la resposta del nostre cos.
Et recomanem experimentar de manera individual a través de la masturbació, intentant connectar amb les sensacions del cos sense pressió ni exigència. La respiració és una gran aliada i pot ajudar-te molt a agafar més control sobre el teu cos i a mantenir l’atenció en el moment present. Si notes que l’erecció baixa una mica, dona’t temps, continua estimulant aquelles zones que et generin més plaer i evita interpretar-ho com un problema. I si veus que estàs a punt d’ejacular, pots parar uns instants abans de continuar.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas