realment son ganes de relació? pt2.
Hola de nouuu!! Gràcies per respondre'm a la meva consulta, resolent els dubtes que em proposes et comento, fara vora dos anys em vaig retrobar amb aquesta noia al estiu i finalment ens vam acabar liant, la cosa es que ella vivia 78km més lluny que jo, i com la majoria de vegades les coses a distància no acaben de funcionar... Ens anavem parlant i havien moments que necessitavem el nostre espai i aixi doncs ho respectavam. Ara bé, l'any passat que ens vam retrobar els mesos abans estavem molt carinyoses, amb ganes d'aclarir les coses cara cara i veure realment si sorgiria alguna cosa, ara bé tot no es el que sembla. Aquells dies tant ella com jo varem sortir de festa (no surto practicament mai, ella molt) i bé l'endema seguent va i em comenta que una noia li havia tirat la canya pero que no havia fet res... Quan ens vam retrobar al inici va ser incomode, ja que les dues teniem aquesta sensacio i necessitat de parlar de tots els fets durant la distancia, ella em va acabar comentant que realment no volia res amb NINGU i qe no era per mi, pero que potser en un FUTUR voldria... Va estar tontejant amb mi mentres em deia que erem amigues, m'agafava de la mà o em feia caricies a les cames, m'agafava de la cintura o de vegades em feia la cobra quan anava a ferli un peto o aproparme.. I jo li deia, no em diguis que vols q siguem amigues si em fas tot el contrari. Quan ella va marxar vam parlar de que deixariem de parlar-nos, dies despres un amic meu em comenta que mentres jo estava alla li havia dit q s'havia liat amb una noia que no era jo mentres estavem parlant (aquella q em va dir). Ara elles estan sortint i jo cada cop que veig alguna parella o alguna noia que realment em sembla atractiva em donen aquestes ganes de tot el que no vaig poder fer amb ella i totes les ganes acumulades. Nose si realment seria capaç de tenir algo per moltes ganes que en tingui. Moltíssimes gràcies per tot!!!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu per tornar a escriure'ns i explicar-nos una mica més la situació.
Pel que expliques, sembla que aquesta relació et va generar moltes il·lusions, però també molta confusió. Quan una persona ens envia missatges contradictoris, com apropar-se afectivament i alhora dir-nos que només vol una amistat, és normal que ens costi entendre què està passant i que ens quedin moltes coses pendents per pair.
El que sents ara quan veus una noia que t'atrau o una parella no té per què significar que encara vulguis estar amb ella. Potser també hi ha una part relacionada amb tot allò que no vas poder viure, expressar o experimentar en aquell moment. Quan una història queda inacabada o no acaba com esperàvem, és habitual que ens quedin ganes acumulades i preguntes sense resposta que ens provoquin molts dubtes.
Si et ve de gust conèixer altres noies o obrir-te a noves experiències, pots fer-ho sense exigir-te res. No cal que sàpigues ara mateix si seràs capaç de tenir alguna cosa amb algú o no, això ho aniràs descobrint a mesura que vagis fent passos i vagis observant com et sents.
I si en algun moment t'adones que encara no estàs preparada o que necessites més temps, també és completament legítim i sempre ets a temps de fer un pas enrere. No hi ha cap pressa ni una manera correcta de viure aquests processos.
La millor opció acostuma a ser la que és més coherent amb el que sents i amb el que necessites en cada moment.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas